perjantai 4. lokakuuta 2013

Hiusjuttuja ja painon nousua

Blogi on elänyt hiljaiseloa hieman tarkoitusta pidempään. Elämä menee menojaan ja pitää kiireisenä. Lähinnä edelliset viikot ovat keskittyneet gradun aloittelemiseen, töissä silloin tällöin käymiseen sekä yleiseen arkeen.

Syksyn myötä melkein kaikki on muuttunut ja vanhan elämän mukauttaminen tähän uuteen tuo haasteita. Tämän vuoksi varsinainen laihduttaminen on edelleen jäissä ja tarkoituksena on ollut vain ylläpitää saavutettua painoa. Kuluneen puolentoista viikon aikana on kuitenkin ollut erityisen haastavaa ja muutama lisäkilo on tullut. Hyi minua. Nyt täytyisi ryhdistäytyä ja unohtaa kaikki herkut. Tähän on nyt pakko löytää motivaatiota tai muuten olen kohta lähtökuopissa.

Mutta, mutta... Kuuluuhan minun elämääni muutakin kuin vain laihduttaminen ja painonhallinta. Kuluneen vuoden ajan olen kasvattanut hiuksiani sillä seurauksella, että pystyin vihdoinkin sanomaan omistavani pitkät hiukset. Pitkien hiuksien laittamista olenkin harjoitellut viimeajat. Aiemmin hiusteni laitto oli lähinnä lakkaa niin pirusti ja menoksi. Nyt on tullut hankittua pompulaa ja pinniä sekä kaikenmaailman muut värkit. Enhän minä edes vielä tiedä, mitä noilla kaikilla tehdään. :D

Lisää hiuskoruja löytyy täältä. (mainoslinkki)

Valkkia, pompula, pinniä ja vaikka mitä muuta. Onhan siihen kuvaan eksynyt edellisen kuukauden livboxin kosmetiikkaakin.

Nämä hiuskoristeet ovat todella söpöt, ehkä jopa liian...


Valkkeja... ja taustalla näkyy minun henkilö kohtaiset hiustenlaitto suosikit eli "hiusruuvit"


Thebos tuoteryhmiä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti