tiistai 3. syyskuuta 2013

Uusi aluevaltaus – ryhmäliikuntatunnit

Syksy on alkanut hyvinkin jännissä merkeissä. Ensin aloitin juoksuharrastusta ja nyt kävin 5 vuoden tauon jälkeen ryhmäliikuntatunnilla.

Ei minua vieläkään saa hyppimään aerobicia tms. (onko missään enää edes aerobiciä :D), mutta lihaskuntotunnit ovat uusi ihastukseni.

Kävin kokeilemassa muutama päivä sitten CXWORX -tuntia ja huh, mikä kipu on vatsoissa edelleen. Siis aivan mielettömän tehokas 30 minuutin keskikehon treeni. Pepulle treeni ei ollut aivan niin tehokas, mihin olen tottunut, vaikka kyykkyjä tehtiinkin. Mutta minä treenaankin peppua mieluummin salilla. Heti kun vatsalihakseni hieman tokenevat haluan mennä tunnille uudestaan. Yhtä aikaa aivan kamala ja mielettömän mahtava tunti!

Olen minä myös ottanut rennosti ja käynyt järvellä. Ja kanttarelleja keräämässä. Ja viihteellä (ei ole kiire mennä lähteä uudestaan).


1 kommentti:

  1. "Kiva" kuulla, että sielläkin kärsitään vielä lihaskivuista :D Tosin mulla on vatsalihasten lisäksi myös reidet aika kipeänä edelleen... Portaiden käveleminen on kohtuullisen tuskaista. Mutta ai että miten haluaisin jo huomenna tai ylihuomenna taas jollekin tunnille, kun on kaksi vapaapäivää niin ehtis hyvin.

    VastaaPoista