maanantai 7. tammikuuta 2013

Uusi viikko

Tämä päivä on alkanut hyvin hitaasti. Olen hohhaillut ja ihmetellyt 2,5 h elämääni, vaikka salille piti heti aamusta lähteä. Nytkin kirjoitan mieluummin tämän ennen kuin lähden. Tekosyitä voisi joku sanoa, mutta ei minusta... Olen ihan innoissani salille lähdössä, mutta minulla ei ole juurikaan aikatauluja tänä keväänä. Minä määrään omat aikani ihan itse, joten kerkeän salille vielä oikein hyvin.

Paino oli laskenut eilisestä 300g ja minun mielestä se jo pelastaa päivän.

Jalkani ovat olleet todella jumissa viime viikon jalkatreenistä, mutta sekin helpottaa jo. Eilisiltana tuli käytyä jopa tunnin lenkillä ennen nukkumaan menoa, vaikka minä en todellakaan ole lenkkeilyihminen.

Nyt suuntana kuntosali ja rinta-ojentaja-vatsa -päivä. Myöhemmin iltapäivästä hemmottelen itseäni hiustenleikkuulla.. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti