keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

Ale-löytöjä

Minä en normaalisti innostu alennusmyynneistä kovin suuresti, koska suurin osa myytävistä vaatteista on ihmeellisiä retkuja, joista ei tiedä edes kuinka päin ne pitäisi pukea. Näitä alessa myytäviä vaatteita harvemmin olen nähnyt kaupoissa normaalilla hinnalla, joten olen alkanut epäillä, että alennusmyynteihin on olemassa täysin omat varastot ns. kakkoslaadun rumia rytkyjä.

Mutta tekeehän niitä löytöjäkin. Tänään voisin mennä uudestaan kurkkaamaan olisiko mitään kivaa taas tarjolla. Ehkä nautin kuitenkin ennen sitä hieman auringosta ja kirjasta. Tällä hetkellä lueattavana on Enni Mustosen Kultarikko. Alku vaikuttaa lupaavalta.


Syksyksi löytyi mukava soft shell –takki. Tässä takissa kelpaa lenkkeillä ja kulkea ulkona muutenkin.
Takki oli etsinnöissäni listallani numerolla 1. Hintaa takille jäi 29 euroa eli kelpo löytö.


Pitsinen mekkopaita (tai mikä ikinä onkaan) ihastutti kuvituksellaan. Näyttää ihan minulta :D Ja hintaa vain 12 euroa.


Tämä tunika (22 euroa) kuulunee sarjaan muut-eivät-pukisi-mutta-tämä-on-niin-minua. Minä en jaksa välittää vaatteiden muodikkuudesta, vaan puen päälleni sitä missä itse viihdyn ja missä tunnen itseni hyväksi. Jos pukisin päälleni vaatteita joita näkee kaupungila nykyään paljon, en kehtaisi näyttäytyä ihmisten ilmoilla ollenkaan.


Ja farkkuja löytyi tietysti. Toiset maksoi 10 euroa ja toiset 20 euroa. Tälläkin kertaa ongelmana oli oikean koon löytäminen, mutta tällä kertaa piti etsiä koko ajan kokoa tai paria pienempiä housuja. Piristävää siinä mielessä. Toisaalta omat epäilykseni kokojen suurenemisestä heräsivät, kun onnistuin sullomaan itseni koon 38 housuihin!! Minä, joka on käyttänyt housuja koko numerolla 46-48 mahtuu 38 koon housuihin!! Tämän hetken koko on paremminkin se 40, mutta vapise 38 ja 36, täältä minä vielä tulen. Erittäin hitaasti, mutta varmasti.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti