torstai 18. lokakuuta 2012

Elämäntapamuutos

kuva
Laihduttaminen, laihduttaminen, laihduttaminen.... Tuosta sanasta tulee nykyään mieleeni lähinnä vain erilaiset hokemat, joita kuulee jatkuvasti. "Minun pitäisi laihduttaa ja voi kuinka olen taas lihonut." "Pitäisi ehkä pudottaa pari kiloa." "Ajattelin aloittaa laihdutuskuurin."



Päätin, että minä en enää laihduta vaan toteutan elämäntapamuutosta. Sitähän tämä on ollut jo tammikuusta lähtien, mutta sen tiedostaminen nyt on hyvin lohdullista. Elämäntapamuutos ei vaadi minua suorittamaan jotain tiettyä ohjelmaa, vaan elämäntapamuutos antaa minulle luvan muuttaa elämääni askel askeleelta sellaiseksi, että pääsen tavoitteisiini. Laihdutuskuuri katkeaa repsahdukseen, jonka jälkeen alkaa uusi kuuri tai kaikki on mennyttä. Elämäntapamuutoksessa repsahtaminen on vain osa totuttautumista uuteen ja vanhasta pois pääemistä.

Olen hyvässä vauhdissa elämäntapamuutokseni suhteen. Olen tehnyt päätöksen, suunnitellut ja toteuttanut muutosta ihan menestyksekkäästi. Tietysti olen myös repsahdellut. Seuraava suuri askel tulee olemaan painon ylläpitäminen. Sitä en ole koskaan vielä hallinnut, joten haasteita on edessä. Olen kuitenkin päättänyt, että en pelkää niitä, vaan otan haasteen vastaan!

Tilaa nyt erikoishintaan, saat tilaajalahjaksi kätevän keittiövaa'an tai laadukkaan mineraalimeikkisetin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti