torstai 18. lokakuuta 2012

En tunnistanut itseäni.

Varmasti moni laihduttanut tietää mistä aion nyt kertoa. Nimittäin minäkuvasta.

Selailin eilen Joulublogiani varten otettuja valokuvia ja aloin ihmettelemään mistä niihin kuviin oli ilmestynyt joku ylimääräinen ihminen. Kysyin vielä muilta läsnäolijoilta, että kuka tuossa kuvassa oikein on, että eihän kellään muulla ollut valkoista takkia päällä? Samalla kysyessäni tätä asiaa tajusin, että kuvassa olin minä takaapäin. Olin kuin puulla päähän lyöty. Olinko se tosiaankin minä siinä kuvassa?

Olen nähnyt itseni läskitynnyrinä jo ennen kuin tammikuussa aloitin tämän elämäntapamuutokseni. Ja näen itseni edelleen läskitynnyrinä... ehkä en aivan niin höllyvänä, mutta isona kuitenkin. Jostain syystä oma pääkoppa ei pysy suurissa muutoksissa mukana. Minä olen kuitenkin laihtunut 17 kg ja kaiken järjen mukaan, sen pitäisi jo alkaa näkymään ulospäin. Miksi minä näen itseni silti isompana kuin olen? Tai no... isohan minä vieläkin olen, mutta en kuitenkaan yhtä iso kuin ennen.

Näin tänään myös muutaman kaverini pitkästä aikaa ja he kaikki sanoivat lähes ensimmäiseksi, että hui, kuinka olen hoikistunut paljon viime näkemältä. Taisihan tuossa välissä kadota 5 kiloa ihraa, mutta en minä sitä itse ole huomannut.

Laihduttaminen olisi niiiiiin paljon helpompaa, jos saisi minäkuvan muuttumaan nopeampaa tahtia. Kai tuolla hitaudella kuitenkin jokin tarkoitus loppupeleissä on... Tiedä sitten mikä.

Jos jotakuta kiinnostaa kuva, josta puhuin, niin se löytyy täältä. 



2 Kunto Plus-lehteä + Zumba-DVD ja Zumba-CD, vain 6,90€ - Tilaa nyt!

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti